Dieta 3D Chili – przykładowy jadłospis i dania

Dieta 3D Chili – przykładowy jadłospis i dania

Dieta 3D chili nie jest oparta na głodówce a nie wymaga od nas liczenia kalorii. Jest zróżnicowana oraz wartościowa w potrzebne elementy odżywcze. Podczas stosowania diety 3D chilli możemy sięgnąć po czekoladę oraz schudnąć chociażby 12 kilogramów. Wszystko dzięki przyprawom przyśpieszającym mechanizm przemiany materii.

Dieta 3D Chili – na czym polega?

Dieta 3D chili to dieta, której podstawę stanowią przyprawy w 3 kolorach: żółtym, czerwonym oraz zielonym. Cały sekret diety 3D chili polega na wybraniu właściwej liczby przypraw oraz połączeniu ich z dobrymi składnikami jadłospisu. Po dobrym połączeniu przyprawy te są trójwymiarowy system spalania kalorii. Choć w diecie 3D chili podstawową funkcję odgrywa papryczka chili, to wskazane są również przyprawy zielone oraz żółte. Występowanie tylko jednej przyprawy mogłoby doprowadzić do uodpornienia się organizmu na nią, i w konsekwencji zatrzymanie metabolizmu oraz spowolnienie przebiegu spalania tłuszczu.

skuteczność diety 3d chilli i na czym polega

Dieta 3D Chili – przykładowy jadłospis na 7 dni

Dzień 1
– śniadanie: pomidor faszerowany rozdrobnionym tuńczykiem doprawionym czarnym pieprzem oraz ziołami prowansalskimi
– II śniadanie: 150 g jogurtu naturalnego z pomarańczą oraz cynamonem
– obiad: 100 g królika pieczonego w musztardzie
– podwieczorek: deser jogurtowy z musem z mango oraz szczyptą chili (150 g)
– kolacja: rukola z gruszką, polana sosem przygotowanym z łyżki oliwy z oliwek, szczypty cynamonu oraz czarnego pieprzu
Dzień 2
– śniadanie: omlet z otrąb pszennych z owocem oraz cynamonem
– II śniadanie: wyciąg wielowarzywny
– obiad: zupa z dyni z czerwoną soczewicą oraz kardamonem
– podwieczorek: deser owocowy z kiwi, bananami, serkiem mascarpone, doprawiony listkami bazylii oraz mięty
– kolacja: pieczone jabłko z otrębami, cynamonem oraz rodzynkami
Dzień 3
– śniadanie: kefir z owocem oraz cynamonem
– II śniadanie: 4 kostki czekolady gorzkiej z chili,
– obiad: talerz zupy curry z kurczaka
– podwieczorek: sorbet z mango z wyciągiem z limonki oraz chili
– kolacja: szpinak z oliwą, fetą oraz oliwkami, doprawiony bazylią oraz oregano, herbata z imbirem
Dzień 4
– śniadanie: jogurt z truskawkami oraz musli, herbata z imbirem
– II śniadanie: pomarańcza posypana otrębami, doprawiona cynamonem
– obiad: polędwiczki wieprzowe z jabłkami oraz kminem rzymskim
– podwieczorek: sałatka owocowa (maliny, jeżyny, czerwone porzeczki, truskawki, 1/4 melona) ozdobiona 2 listkami melisy
– kolacja: pomidor z mozzarellą, doprawiony szczyptą pieprzu czarnego, bazylią oraz oregano
Dzień 5
– śniadanie: kromka chleba razowego z twarożkiem ze słodką papryką
– II śniadanie: kawa z kardamonem
– obiad: makaron razowy (100 g) z kurczakiem (50 g) doprawiony curry oraz skórką cytryny
– podwieczorek: sorbet truskawkowy z bazylią
– kolacja: pieczona gruszka z otrębami, doprawiona cynamonem oraz startym imbirem
Dzień 6
– śniadanie: jajko na łososiu z sosem bazyliowym
– II śniadanie: banan z chili
– obiad: zupa marchewkowa z imbirem oraz pomarańczą (300 ml)
– podwieczorek: mus czekoladowy z owocem oraz awokado (w kategorii light, czyli na podstawie kakao – w 100 g jest tylko 150 kcal)
– kolacja: kromka chleba żytniego razowego z plasterkiem polędwicy z kurczaka oraz musztardą rosyjską, czerwona herbata (200 ml)
Dzień 7
– śniadanie: omlet z pomidorów koktajlowych, doprawiony słodką papryką w płatkach oraz bazylią
– II śniadanie: jabłko
– obiad: talerz zupy kalafiorowej z kurkumą
– podwieczorek: sorbet czekoladowy z cynamonem oraz chili
– kolacja: kabanos z ostrą musztardą, 1 kromka chleba razowego, szklanka czerwonej herbaty

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *